Winning a game of Hyperscape almost destroyed me...

20. aug.. 2020
511 208 Ganger

Hyperscape on PC is BY FAR the most difficult game I've ever attempted to win a Solo game of. This is my story. Play the game for free - bit.ly/JFLAUNCH CB Sponsored by Ubisoft. Leave a LIKE and a comment, thanks for watching.

Kommentarer
  • It’s sad how this game died

    geo_K_gaminggeo_K_gaming6 dager siden
  • Everyone should try this game

    Justin ChiassonJustin Chiasson6 dager siden
  • I love how you just have to fuse the guns for upgrade

    dewzs for headphonedewzs for headphone10 dager siden
  • elon musk meme review

    lawrence robertsonlawrence robertson11 dager siden
  • life hacks

    Jeannie RuuschJeannie Ruusch13 dager siden
  • It really isn't that hard LOL

    Axle HeadAxle Head14 dager siden
  • Lol it’s so easy on console I have 36 wins in 1 month of playing

    489shots1kill489shots1kill18 dager siden
  • Epic gamer indeed

    Dat DudeDat Dude24 dager siden
  • I won my 3rd game 😂

    CHRISTOPHER SMITHCHRISTOPHER SMITH24 dager siden
  • Are you Tyson Fury?

    John Belser MusicJohn Belser Music25 dager siden
  • GG

    BélalaBélala27 dager siden
  • Gg. Imma gonna have to look this game up

    The CrashishThe Crashish27 dager siden
  • What a great video! I love how you take us along with your struggle for the win, and it definitely pays off! Couldn’t stop smiling when you finally get the victory.

    Jesse MarrJesse Marr29 dager siden
  • 8:46 phil swift here with flex tape!

    Gabriel PearlmanGabriel PearlmanMåned siden
  • Why did this game remind me so much of Unreal Tournament Classic?

    rrsrrsMåned siden
  • You should try solos hyper scape on console. Weirdly it's easier than squads there.

    exotic_aqxaexotic_aqxaMåned siden
  • Holy shit that was exciting to watch.

    Keyboard AthleteKeyboard AthleteMåned siden
  • Sp satifying when you get your first hyperscpae win.

    Zy FanaticZy FanaticMåned siden
  • My only win is in solos I got it with no kills holding the crown at the end of the game for 60 seconds. Came close to a win with a team but we came in 3rd. The game is sweaty af.

    ZER0 13420ZER0 13420Måned siden
  • hyperscape is actually really easy all you have to do is never touch the dragonfly.

    CloutzyCloutzyMåned siden
  • What's the song at 3:00

    MasonMqmMasonMqmMåned siden
  • Super fun game wish more players played it

    MoonBtwMoonBtwMåned siden
  • Anyone: looks at me Me: 5:02

    mistedシmistedシMåned siden
  • luv this guy

    Robbie JurcaRobbie JurcaMåned siden
  • Jesus if Jack is a casual wtf am I?

    skwigz21skwigz21Måned siden
  • I know I can Be what I wanna be If I work hard at it I'll be where I wanna be

    SamuraiSamuraiMåned siden
  • what are those sniper bullet sounds? it sounds like you're slamming a door too hard not shooting a high velocity round.

    KyleKyleMåned siden
  • Nooice

    aswin kuruvathaswin kuruvathMåned siden
  • man hyperscape is really hard wp bro good job :)

    Sir BlitzitvSir BlitzitvMåned siden
  • Good stuff man! the win gave you adrenaline rush you had have to breath through your nose fast and long to counter it. your not out of shape Lol it happens to the best of us.

    Mellow MinionMellow MinionMåned siden
  • i need somebody to see this if you are level 50 or above in hyperscape im pretty sure u almost threw your PC/console out the window after watching 3:21 he had the shield hack like bruh

    StrikerStrikerMåned siden
  • I was downloanding this when I heard Jack melee is a 1 hit kill . I stopped the fucking download

    VinnieVinnieMåned siden
  • Can imagine quake players enjoy this game. Holy shit you gotta be good to be hit those enemies when moving this fast

    Some guy with beanie, hoodie and glassesSome guy with beanie, hoodie and glassesMåned siden
  • Lol the disappointed at 6:25 was palpable. Did you walk away from your desk? That's what it felt like.

    Kevin VKevin VMåned siden
  • On console I managed to win a solo game with 3 kills in my first 18 matches

    harvey hunterharvey hunterMåned siden
  • -whats ur definition of a casual gamer? 🤔😂

    andreus torresandreus torresMåned siden
  • 3:30 YOU HAD INVUNERABLILITY WHY DIDNT YOU USE IT!

    Juicy Polar BearJuicy Polar BearMåned siden
  • Better than the last video i watched 💯💯👀👀

    Noble Society Hyper Scape Team l RecruitingNoble Society Hyper Scape Team l RecruitingMåned siden
  • dude I won within my first 25 match's

    Charlie ColemanCharlie ColemanMåned siden
  • It’s fun but there’s a ton of cheaters that use hexfire

    Logan KempnerLogan KempnerMåned siden
  • fur elise was a nice touch

    MAHDI THMMAHDI THMMåned siden
  • Need duos in this game

    Ghost ActualGhost ActualMåned siden
  • Easier as Warzone in my opinion.

    kai maierkai maierMåned siden
  • This game sucks tbh also takes ages to find a match most times

    Harley LowerhuttHarley LowerhuttMåned siden
  • No joke I got a win my second game on solos the maxed out grenade launcher and smg is the meta

    Jok3r _AirsoftJok3r _AirsoftMåned siden
  • Nah im done with this stupid batte royal bs...

    GoldCobra/ ArimaGoldCobra/ ArimaMåned siden
  • Use the riot one the bast weapon

    Levi PranceLevi PranceMåned siden
  • Another game just like Warzone made to be soo hard to play that is just not fun. Can't believe they just can't make a game playable by normal people that have a life beyond these fucking games and just want to enjoy them once in a while!

    JasperJasperMåned siden
  • 0:55 bruh everyone says this shit and it’s pissing me off, console it’s just as crazy, we just started the game later than everyone else so at first it wasn’t but bruh everyone use shot guns now or ripper or harpy instead of the hexfire when the game first came out, try to get a win on console, garante there’ll be a big ass challenge for you there and you can make the game just as fast paced, just depends if you gonna go out and fight or run away

    MBM BarzMBM BarzMåned siden
  • Hiding in a room with a shotgun. Garbage Player

    bennybluntx Musicbennybluntx MusicMåned siden
  • I have the game its wonderful. Although very hard

    Favour NgirnyuyFavour NgirnyuyMåned siden
  • i won my first solos without a kill

    ilL mentalilL mentalMåned siden
  • the gameplay is so fast... i feel like getting a kill for a casual player like me will be difficult

    MR ZOLTMR ZOLTMåned siden
  • I'm level 30 and I still haven't gotten a win

    Y3th yethY3th yethMåned siden
  • How is charlie so good at this game

    Xy AnideXy AnideMåned siden
  • I won my fist game without even knowing

    Eoghan MacMathunaEoghan MacMathunaMåned siden
  • Which game was it where there was PVE objective and PVP included?

    Label07Label07Måned siden
  • My proudest kill was killing someone with shockwave 😂

    Abraham Lincoln who likes animeAbraham Lincoln who likes animeMåned siden
  • Is it free?

    Lil Boi'sLil Boi'sMåned siden
  • Inspiring journey jack. I'm gonna play warzone until I win today dammit

    TheButterAnvilTheButterAnvilMåned siden
  • Reminds me of the speed of Quake II... but far more complicated.

    Paul RaistrickPaul RaistrickMåned siden
  • I literally won on my second game LMAO

    Geraint EvansGeraint EvansMåned siden
  • Moonlight sonata in the background. Lit

    Zabil QureshiZabil QureshiMåned siden
  • i cried at that ending

    Dayan DansurunDayan DansurunMåned siden
  • 3:25 it Triggers me- looking at the bottom of the screen and noticing that he had invulnerable ready and didn’t use it

    Fay RaymondFay RaymondMåned siden
  • Makes me feel like ive been bumping into way better players than he has, this seems like the people hes been going up against barely play the game at all. Feels like SBMM is in effect right now.

    GodslayxrGodslayxrMåned siden
  • Hyper scape is the shit! Skill is everything, holy shit I love this game!

    Rasmus BregeRasmus BregeMåned siden
  • Ur right boss, this is such a hard, sweaty game

    Anastasi LaptevAnastasi LaptevMåned siden
  • You can use invisible to not take damage from the storm or what it is

    Jordan MayerJordan MayerMåned siden
  • Nice one Jack!

    Evan NadeauEvan NadeauMåned siden
  • And soo many views you got.i did a record and I never got this much view.

    dark744deer gamingdark744deer gamingMåned siden
  • This is the easiest game I have ever played.i just amazed all the nubs saying this game is hard.this is 1 of the easiest game.if you wanna see the easiest way to win a game chack my channel

    dark744deer gamingdark744deer gamingMåned siden
  • 3:29 you can use invulnerability for the collapsed sectors to not take damage you are invincible after all

    jonah Papaliijonah PapaliiMåned siden
  • First game back since the beta I won, must've got lucky 😂

    parso~parso~Måned siden
  • It took u 501 attempts for ONE? wtf 2020

    Hayden GordonHayden GordonMåned siden
  • "Killed by nothing but my own incompetence" hahahaha! You're hopeles hilarious, thank you for the content.

    Meatslicr McDuncanMeatslicr McDuncanMåned siden
  • RIP Jack's 3 years of life, I did thumbs up for you♡

    Zdeněk Ch.Zdeněk Ch.Måned siden
  • 3:20 that was painfully avoidable

    N0ahxN0ahxMåned siden
  • Won my first game in my first hour , solo. A few weeks after the release. 💀it’s not that hard

    N0ahxN0ahxMåned siden
  • i won my first ever game i played on it :) 6 kills

    LTK ATLASLTK ATLASMåned siden
  • Your a "casual gamer"? We must all be ass then

    RENZEENORENZEENOMåned siden
  • dawg they either gotta make guns stronger or lower the health, gunfights last wayyyyyy too long bro i can’t stand that shit

    canaryslat!canaryslat!Måned siden
  • This is how many times the announcer said contender. 👇🏾

    YTGreyGhost368YTGreyGhost368Måned siden
  • Thank you jack this is going to help with player count in the game for sure

    stephen duartestephen duarteMåned siden
  • Pick your fights and use the wall

    Mi9hty LimpitMi9hty LimpitMåned siden
  • wait but I won my like third game

    Caleb MCaleb MMåned siden
  • This makes me not want to play if Jack is having trouble and getting salty I'm just gana end up burning my house

    ELECTRO DUDEELECTRO DUDE2 måneder siden
  • It took me like 2 days to win it wasnt that hard

    Ben AaronBen Aaron2 måneder siden
  • You move like a cod player

    Alex VanderAlex Vander2 måneder siden
  • Im over her with a 75% Win rate 😂

    Alex VanderAlex Vander2 måneder siden
  • if you play at night theres less people in the game so its easier to win

    Ethan FarrEthan Farr2 måneder siden
  • Cr1TiKaL: Hyper scape is the easiest battle royale

    Nuglhat ÆNuglhat Æ2 måneder siden
    • OF COURSE ITS EZ FOR HIM HES JESUS

      Hooman BeingHooman Being26 dager siden
  • Jack you're the man. Luv your videos. :)

    Sincere GamingSincere Gaming2 måneder siden
  • Console Isn’t That Hard I Have 6 Wins And Only Played 2 Weeks

    Carter BradyCarter Brady2 måneder siden
  • I’ve won 4 times in this game but it’s so infuriating with the mini gun (they’re nerfing it soon I believe)

    Code Name TeddyCode Name Teddy2 måneder siden
  • 9:58 When you get the Peacekeeper on a console. Congratulations, Jack

    SuperboySuperboy2 måneder siden
  • I got a win on my 4th match solo I play on console

    Taylor HayesTaylor Hayes2 måneder siden
  • I don't get how people have trouble winning

    Bubble NuggetBubble Nugget2 måneder siden
  • This game looks really dumb

    ManCave TVManCave TV2 måneder siden
  • Theo only I hate in this game is that people have more health than a raid boss in WoW.

    StruggiStruggi2 måneder siden
NOworld